REZERVACE TERMÍNŮ – LOGOPEDIE


INFORMACE PRO NOVÉ KLIENTY
Pokud v systému není volný termín pro službu „Vstupní konzultace – prezenčně“, znamená to, že je aktuálně naplněna kapacita. Můžete buď počkat na vypsání nových termínů, nebo využít on-line služby. V případě zájmu o prezenční konzultaci doporučuji aktivovat funkci „Hlídat uvolnění termínu“ – ikonka zvonečku. V případě vypsání nových termínů, či uvolnění již zarezervovaných termínů, Vám následně přijde na mail upozornění. Pak je potřeba rychle rezervovat, ze zkušenosti jsou uvolněné termíny do 5 minut pryč a kdo dřív rezervuje, logoběžkuje. :-) Děkuji za pochopení a trpělivost.

MÍŠA NESVADBOVÁ – klinická logopedka

Pro objednání klikněte na tlačítko „REZERVACE TERMÍNU“ a pohodlně si vyberte službu, termín a čas… Při první rezervaci bude vyžadováno „Vytvoření účtu“.

Prosím, pokud je to jen trochu možné, využívejte dopoledních termínů. Odpolední vyhrazuji především pro školáky a pracující. Děkuji za vstřícnost.

Systém nijak nelimituje četnost návštěv, proto Vás prosím, abyste s ohledem na ostatní klienty rezervovali maximálně 2 konzultace za měsíc. Častější rezervace budou následně stornovány. Děkuji za ohleduplnost. 

Objednané termíny konzultací jsou závazné a vázány na platbu přímo v online rezervačním systému. Stornovat a přeobjednat konzultace lze nejpozději 48 hodin před začátkem konzultace. U včas zrušených rezervací bude Vámi zaplacená částka vrácena do kreditu*, ze kterého je možno uhradit náhradní konzultaci. Pokud bude rezervace zrušena později, do kreditu bude vráceno jen 30% z uhrazené částky. Neomluvené/nezrušené konzultace propadají bez náhrady. Děkuji za pochopení.

O vrácení kreditu je možné zažádat prostřednictvím mailu objednavky@logobezka.cz. Berte však prosím na vědomí, že v takovémto případě bude ze zaplacené částky účtován administrativní poplatek 150 Kč.

V případě jakýchkoliv nejasností či problémů s rezervací pište na objednavky@logobezka.cz, určitě to společně vyřešíme.